busrasilra14 Siz yine bekleyebilirsiniz daha küçük. benimki 3 yaşına girdi gecen hafta. Asla tuvalete yapmal istemiyor. 2hafta önce 2gün bezi çıkarttım 1kez bile çişini söylemediği gibi , arada hadi gel oturalım dediğimde lazımlığs oturmayı dahil kabul etmiyor🤷♀️Kitaplar, oyunlar,her tuvalete gittiğimde ben çişimi yapmaya gidiyorum diyorum vs her şey tamam herşeyi biliyor, külodu giydirirken tekrar tekrar söylüyorum tamam annecim diyor sonra altına yapıp ben çiş yaptım diyır🤷♀️Bir de çok uzun saat çişini tutabildiği için sanırum bir çiş yapıyor göl oluyor ortalık😂gece kuru kalkıyor, konuşuyor, her şeyi biliyor, bu olayı çözmek istemiyor. Yani doktorlara göre fizyolojik olarak hazır ama psikolojik olarak hazır değil hala ve çok şaşırıyorum, 1bucul 2yaşındaki küçücük bebekşer bile nasıl şak diye aluşıyor benimki asla😂Nisan ortası gibi ya da mayısta hava biraz daha ısınjnca tekrar deneyip yine olmazsa pedagoga götüreceğim.