Y-1A Kızlar 20 günlük bebeğim var her beslenmeden sonra gazını çıkartıyorum ama bazen ne yaparsam yapayım çıkmıyor siz hangi sıklıkla çıkarıyorsunuz her emmesinden sonra çocuğun gazını çıkarıyor musunuz?
KayraVeAnnesi_06 Y-1A Çıkarıyordum ama yinede gazı oluyordu , damla kumlandım Birde masaj ayak ve karın bölgesine
starwomen Y-1A her emmeden sonra gazını çıkartıyordum. Ayaklarını ve karnını sürekli sıcak tutup. Karnına gaz masajı yapıyordum. Gazı olsa da olmasa da masajı her gün düzenli yapıyordum.