Anneler öncelikle merhaba oğlum birden bire ateşlendi 39 a çıktı calpol ve dolven verdim duş aldırdım evde ateşini 37.5 lara kadar düşürdük doktora gittik boğaz enfeksiyonu dedi bunları kullan her ihtimale karşı klamosk antibiyotik yazayım ama kullanma dedi çocuk emmeyi bırakın yutkunamıyor bile o yüzden antibiyotik başlamayı düşünüyorum sizler bu antibiyotiği kullanırken calpol ve dolven vermeye devam ettiniz mi