Merhaba güzel anneler ,
Size danışmak istediğim bir konu var sorun şu ki oğlum 2 yaş üç aylık ve huylarında çok değişmeler oldu yaklaşık bir haftadır yerinde duramıyor çok enerjili ordan oraya koşuyor Ymk yerken bile hareketler yapıyor eskiden beni dinlerdi eskiden derken bir hafta öncesine kadar şimdi yapma desem yapıyor , bağırma desem daha çok bağırıyor yani sanki yerine başka bir çocuk gelmiş bir hafta önceki efenin tam tersi olmuş saçımı çekiyor Efe yapma lütfen diyorum duruyor ve sinsice daha hızlı çekiyor kızıyorum biraz çok hasas davranıyor ağlıyor ve tekrar aynı şeyi uyguluyor . Sizin çocuklarınızda böyle ani huy değişikliği var mı acaba ? Ya da nasıl ilerlemem gerekiyor bilmiyorum 🤷♀️ gerçekten uyku moduna geçtiğimizde bile sürekli hareket halinde tekmeliyor sebepsizce kahkaha atıyor falan tuhaf geliyor bana .