Oğlum 4 yaşına girecek bazı sebeplerden dolayı tuvalet eğitimine geç başladık çişini soylemesınde sorun yok geceleri de altına kaçırmıyor ama hala kakasını iç camasırına yapıyor ısrarla söylüyorum gösterıyorum tamam anne dıyıp tekrar aynı şeyleri yapıyor bir türlü olmuyor ,siz neler yaptınız anneler ?Aranızda bu durumu yaşayan varmı yardımcı olurmusunuz?