Nahi58_ geçmiş olsun doktorunuzun ilaçlarını aksatmayın bizim komşu olmuştu sabah akşam duş almışlar ateş iyi değil demiş doktor sürekli bitki çayları içmişler meyve vs yemişler Kefir içmişler bağışıklık için bide eve kapandılar bulaşıcı olduğu için geçmiş olsun bol bol dinlenin