1453Abcdefg benimde 4 aylik valla ilk cocumda 4 aylikken küçük kaşık mamalaro veriyordum mamada iciyodu emiyordu ama bunda emiyo yetmedi de mamada veriyorum arik yavas yavaş kaşık mamalaro vericem soyle arkadasla ya bak ilk bebeğim 6 7 8 9 aylikken peynir yerdi herseyi yerdi simdi ne peynir ne dometes sebzmede pem arasi yok hanj ek gidaya baslarken iste ne bilim tatli seylerden baslamiyorlar sebze agirlikli veriyorlar neyi yedirrsen yer küçükken ama büyüdümu yine yemek seciyorlar ben 4 ayllikken basliycam Allah nasip ederse tutucam deniycem çünkü emzirmekde onemli yani bakalım hayırlısı