Kolikcim sizden de Allah razı olsun inşallah şifa olur bebise , şifanın neyden geleceği belli olmaz ben yaptım oldu sizinde inanciniz tam olsun geçecek diyin beyninizi ona yorun bu günlerde geçecek diyin bı nebzede olsa sizi rahatlatır motive olun Rabbim yardımcınız olsun, relaktaz ve biagoia trendyoldan almayın ilaç sonuçta nolur nolmaz eczaneden almanızı tavsiye ederim