aynı şeyi yaşadım bende reen sarı sarı sümük çıkıyordu çektikçe size tavsiyem fizyolojik serumu şırınga ile yapmanız bebeği yüzüstü çevirip sırtına vurmanız. Youtubeda videoları var Yenidoğan için 2 CC bı buruna 2 CC deiger duruma olması gerekiyor. bunu sabah akşam yaptım 3-4 günde attı burun tikanikligi gitti hemen cigerle inmeden doktorada danıştım doğru yapmışsın dedi yatmadan varsa nem makinesi çalıştırın 10 dkka Max yeterli başucuna gelecek şekilde coldmix döktüm reflü yatağina , bağrını ayaklarını sıcak tuttum. (Baska biri daha sormuştu ona yazmıştım size kopyala yapıştır yaptım denemenizi şiddetle tavsiye ederim yapanlar hep memnun keza bende öle ilk bebegimde her banyoda çekerdim mutlaka o da büyük bir jataymis mukozaya zarar veriyormusum)