NilDua Kızlar bebeğim aşırı kustuğu için doktorum bundan alın dedi . Kullandığımızdan beri kusması gitti ama bebeğim ishal şeklinde sarı macun gibi kaka yapıyor? Kullanan var mı ??
Uckisilikaile NilDua bende kullanıyorum. Katılaştırdığı için kakası öyle oluyor. Kullandığımızdan beri öyle kaka yapıyor. Sorun yok merak etmeyin.
guller Uckisilikaile her emzirdikten sonra mı veriyosunuz bana anne sütene karıştr ver ddi ama. Her emzrrken mi verecem bilemdim
Uckisilikaile NilDua ishal olması için günde 7 bezden fazla kaka yapması gerekiyor demişti. Benim bebeğim günde tek sefer macun kıvamında yapıyor
Uckisilikaile NilDua siz bence doktora götürün. Bizde ishal hiç olmadı. Aksine katılaştırdığı için yapamadığı günler oluyordu zamanla ona da alıştı şimdi hergün yapıyor
NilDua Aloneeee sarı macun gibi olmaya başladı kakası doktora bugün sordumda normal dedi. Sizinkinin kakası değişti mi
Uckisilikaile guller evet her emzirme sonunda biraz anne sütü sağıp karıştırıp vermelisiniz ki kusmasın