Elisefran Selam anneler 5 gun once dogum yaptim bebegim sariliktan yogun bakimda bende sut sagip gonderiyorum. Sagdigim sutu dolaba koyuyorum sonra ustune aradan bi kac saat gecince tekrar sagip koysam bi problem olhr mu bilgi verirmjsinjz ?
Kuzularinanasi Elisefran soguk olanin ustune yeni sagdiginizi eklemeyin.ikisi de ayni sogukluga gelince birlestirilebilir.ama sabahki sutle aksam sutunu birlestirmeyin .