Yenianne_2019 Meraba hanımlar hepimiz bu formlardan kendimizce başlıkları okuyoruz size danışmak isteğim bi konu var öncelikle bebeğim haftaya 6 aylık olucak inş sorum şu ayakta sallayarak uyutuyoruz ve ayaktan inince uyanıyor iki ay kadar meme reddi aşırı safhadaydı şuanda var ama kısmen daha iyi şükür sizlerin başına geldimi neler yaptınız çözüm bulabildiniz mi sallayım yine ama yerde uyusun tek 🤦🏼♀️
Zeynepaysimam Yenianne_2019 6 aylıkken bende salladım ta ki 1 yaşına kadar 1 yaşına girince artık sallamayı bıraktım ilk günler zor geçti ama alışınca kolay oldu
Yenianne_2019 Zeynepaysimam nasıl yaptınız allah için artık sallayarak uyumak değil bu ayakta uyuyo uyanana kadar
Zeynepaysimam Yenianne_2019 benim kızımda öyleydi ayakta uyuyor bırakınca uyanıyordu , uykusu tam gelene kadar hiç karışmadım uykusu gelince ağladı sonra yanıma yatırıp pışpışladım o şekilde alıştı