Ek gıdaya yenı basladık. Ben her ogunde mama artı yogurt verıyordum uc gun kuralıyla. Corbaya gecıcem sımdı fakat anlamadıgım nokta her mama öğünğnde mama artı yogurt mu yoksa yogurdu mamasız tek öğün olarak bı sefer mı verıcektım yanlış mı yaptım?? Cocugu obez edersın dedıler lutfen yardım edın dogrusu ne