Benbiranneyim İstanbul Asya hastanesinde çalışıyor. Ben önce hastanede gidiyordum. Memlekete gittiğim zamanlarda online devam ettim. Online da haftada bir gün tartı günü oluyor. Sabah tartının resmi atılıyor. Kendisi gün içinde arayıp değerlendiriyor ve yeni listeyi gönderiyor. Diyetleri zor değil ve çok doyurucu. Ben online da bi ara salmıştım. Bana her öğününün resmini atıyorsun demişti. Günlük dönüş yapıyordu yediğime içtiğime. Yanlış olanları düzeltiyordu. O şekilde çok daha iyi olmuştu. Bazı danışanlar öyle istiyormuş. Sizde başlamak isterseniz o şekilde tavsiye ederim. Ben bir hafta yaptım bir hafta baya baya saldım. Çok özen göstermedim. Bu şekilde bile 10’kiloya yakın gitti 2 ayda. 3 aylık paket 1200 TL.