Ayso5 betulbulut06 bu aylar da en iyi beslenme corba tarzi hem midesini büyütüp iştahını artırır hem de rahatsız etmez ben hep o tarzda veriyordum blw yöntemini de çok yaptım çiğnemeyi öğrensin diye yani bi sorun yaşamadım
Fatmanurdmn Kaç kilo doğdu bebeğiniz Benim kızım 36 haftalık 4 haftalık gelişme geriliği sebebiyle erken ve küçük doğdu 1.750gr 8 ay 20 günlük 7 kilo. İştahsız ek gıdayla pek aramız yok zar zor yedirmeye çalışıyorum dişimiz patladı onun huysuzlugu çok
betulbulut06 Fatmanurdmn dişi yeni mi patladı biz de hala diş yok bide dönme oturma ya da emekleyemeye çalışma var mı
Fatmanurdmn betulbulut06 benim kızım da 31 32 hafta da kalmıştı çok geriden geliyordu ve gittikçe artıyordu acil sezeryanla doğum yaptım
Fatmanurdmn betulbulut06 dönüyor örümcekle geziyor tüm evi 😂oturuyor da çok şükür disi evet yeni patladı
betulbulut06 ozlemmm yani kilo İçin özellikle yedirdiğiniz ya da yaptığınız birşey var mı fikir almak istedim
ozlemmm betulbulut06 Ben mesela hurma veriyorum yoğurduna karıştırıyorum. Çift çekilmiş kuzu kıymaya başladık bazen sebzesine karıştırıyorum. Yogurdu gunluk mayaliyorum yag orani fazla diye jersey sut kullaniyorum. Biraz cesitlendirebilirsiniz artik ufak ufak yiyecekleri