Borayan 6bucuk ay icin kilosu fazla degil mi.mama mi aliyor acaba,6aydan sonra kilo alimi yavaslayip duruyor ztn ,mesela 1 yasinda 10kg civariydi kizim ,biz 3 yasina kadar rahatlikla kullandik hatta 15 kg olana kadar daha cok kullanilir bence.yani bebeginizin kilo alimi bundan sonra yavaslayacagi icin kg aşmaz diye dusunuyorum.