Arkadaşlar merhaba carmelos fox denedim. Acmasi guzel sacimi cok kurutmadi lakin. Sac derime değer değmez deli gibi kasindim. Alerjik bir yapim var ama daha once hiçbir açıcıdan alerji olmadigim icin akil edemedim hemen yikamayi. 20 dk gecmisti yikamaya basladigimda ve yuzum boynum sirtim kollarim ve ellerim hen sisti hem kıpkırmızı oldu. Acilde avil ve serum yiyip normale döndüm. Amacim merak edip urunu arastiran olursa diye bilgi vermek. Maalesef hassas ve alerjik kisilere gore bir ürün değil.