Kbra00 Arkadaşlar merhaba hamileyken sıfır tatlı canı isteyen ben doğumdan sonra deli gibi sürekli tatlı istiyorum sebebini bilen var mı yada yaşayan normaldede çok tatlı tüketen biri değildim
Mercosey Kbra00 emzirme döneminde vücut dehşet bir enerji harcıyor özellikle ilk zamanlar alışana kadar o yüzden çekiyordur canınız
Gunes789 Kbra00 ben🙋🏻♀️ 5.5aydır bir günüm tatlısız geçmedi maalesef.. bi yerden sonra alışkanlk yapıyor
Mercosey Kbra00 benim de öyleydi zamanla azaldı normale döndüm hiç dikkat etmediğim halde kilo da vermişim