Yaren-im benim kiza 4.ayda saglik ocağına gittigimizde vermislerdi. Cocuk doktorumuzun onerisiylede kullanmaya basladik, gaz sancisi nedir bilmeyen bebede gaz sancisi basladi. Kaka yaparken zorlanma basladi diye biraktik. Cocuk doktorunun onerisiyle sidefer aldik, kusmasi biten bebek haril harıl kusmaya basladi yine. Yarin microfer denicem bakalim o nabicak. Her damla her bebeye olmuyo yarayani bulana kadar denemek gerekiyo. O degil sidefere yazik olcak acilinca 1aylik kullanim suresiymis 1kere kullandik 3gun once kaldi oylece