Prensesannesi_24 Bugünle tam 4. Güne girdim gözlerimde ki şişlikler azaldı yanağım baya şişti tam olarak şişlikler ne zaman inmeye başlar birde tampon çıkartırken acıdı mı canınız ?
Asyaveannesi04 Prensesannesi_24 geçmiş olsun benim 10 güne toparlamıştı, morluk için arnica diye bir krem vermişti çok morarmadı o yüzden yeşil çay, ananas, maydonoz yemeye çalışın, tampon silikon takmadı mı silikonsa hiç acımadı bende
Show_must_go_on Prensesannesi_24 Bende hiç morluk şişlik olmadı 3. Gün işe başladım ama sürekli plastik eldiven içine sondurulmuş bezelye koyup gözlerime koyuyordum ondan olmadı sanırım deneyebilirsiniz. Tampon da hiç acımadı çıkartırken korkmayın
Meneksehatat Prensesannesi_24 merhaba gecmis olsun. Peki nasil uyuyorsunuz? Bende okdum 3.gun 2gundur oturark uyudum ama artik zor olmya basladi
Bao Prensesannesi_24 tamponda hiç bir şey yok. O eskidendi korkmayın. Saniyelik bir mesele. Şişlik morluk vs. tamamen kişiye özel. Tam anlamıyla iyileşme 1 ayı buluyor. Bir de 6 ay geçmeden “bu benim burnum” demeyin😅 hep değişecek. Her geçen gün güzelleşecek.
Prensesannesi_24 Meneksehatat ah sorma bebeğim ya bende oturarak uyuyorum hafiften uzanıyorum ama baya zorlanıyorum
Bao Meneksehatat 1 haftaya yakın oturarak uyumakta fayda var. Yatarsanız ödeminiz çok olur. Bir de daha çok burun tıkanıklıkğı oluyor. Yatarak uyumak daha zor
Meneksehatat Prensesannesi_24 suan benim de tamponlarim var uyurken istemsiz agzim kapanıyor ve burnumdan nefes almaya çalışıyorum böyle bi sorunun varmi peki?
Prensesannesi_24 Meneksehatat kız ağız kapanmaz ki şuan senden duyuyorum bunu dikkat et bak ona Allah korusun burun tıkanık olduğu için ağızın otomotikmen açık istemsizce yani uyurken kapanması imkansız denecek kazar az bişey
Meneksehatat Vallahi ne yediğimden tat alıyorum ne uyudugumda dinleneniliyorum cikartsalarda kurtulsak 😐
Prensesannesi_24 Bao burun ucu zaman geçtikte düşüyor değil mi tam oturuyor dediğiniz bu sanırım yani şöyle söylim biraz kalkık yaptırsak ucunu daha iyi zaman geçtikte bir tık düşüyor
Meneksehatat Prensesannesi_24 burnumdan cok az da olsa nefes aliyorum. O yuzden agzim kapanıyor ve tamponlari zorluyormusum :( zarar gelcek diye korkuyorum
Bao Prensesannesi_24 düşüyor demek doğru olmaz. Sadece başlarda çok ödemli olduğu için aşırı kalkık görünüyor. Zaten kötü bir görntü o. O kalkıklık gidiyor. Ödemler azaldıkça burun küçülüyor. Doğallaşıyor yani.
Prensesannesi_24 Meneksehatat burnunu nasıl temizliyorsun ben izotolik tuzlu su ile temizliyorum enjektöre dolduruyorum burnuma sıkıyorum