Benim kızımda da böyle bir durum yaşadım. 18.ay kontrolünde doktorumuza sordum videosunu gösterdim. Espri yaparak gülümseyerek cevap verdi. Sorun yokmuş her bebek bu dönemde bu şekilde davranıyormuş, haz alıyormuş. Her yaptığında dikkatini başka yöne çekmemi söyledi. Yapma etme dersem bir işe yaramazmış. Bu davranışın sönmesi için dikkat dağıtmak gerekiyormuş. Kızım şu an 21.ayına girmek üzere hala tam bitmiş değil ama oldukça azaldı bu hareketleri. Bu arada mantar ya da enfeksiyon yoktu kızımda.