Myagz yaaa gaz sorunu azaliyo demek ki biz daha 20 gunluguz ve gaz sancısı mahvetti şimdiden herkes 3 4 aylık olunca geçer diyo inşallah benim kızım da sizin ki gibi atlatır kolik sancıları peki merak ettiğim bise var kolik sancılar başladığından beri 3 ay boyunca hep aynı şiddette mi devam etti hiç azalma falan oldu mu