Yamanbebek Merhaba hanımlar bebeğim 7 ay 10 günlük. Ek gıda serüvenimiz şimdilik güzel gidiyor ama bebeğim artık eskisi kadar emmiyor beni. En fazla iki dakika emiyor.. mama önerisinde bulunabilecek var mı acaba hem besleyici hem gaz yapmayan
Gktggelis Yamanbebek bebeğine bağlı gaz yapıp yapmaması ilk hiple başladım aşırı gaz yaptı nedense sonra aptamile geçtim kilo almayınca oda hiç kilo aldırmadı sonra bebelaca geçtim anladımki sorun mamada değil benim oğlum kilo almıyo😀
Maviim Yamanbebek Benimkide 7 buçuk aylık , 1 Nisan’da 8 aylık olacak. 2 aylıktan beri SMA COMFORT kullanıyoruz. Zaten comfort serisi özel gaz yapmayan formül. Memnunuz :) zaten artık gaz olayı da yavaş yavaş bitti büyüdüğü için
Yamanbebek Su tüketmeyi pek sevmedi bebeğim bir haftadır da bezinde çiş rengi biraz koyuya döndü susuz kaldıgını düşündüm bende hem su içmeyip hemde pek emmediği için. Birazda bu yüzden mama takviyesi yapacagım aslında
Yamanbebek Bebelac gold aldım aslında ama sanki tadını beeğenmedi bebeğim ve mamayı verince ilk zamankç gibi gaz sancısı cekiyor pat pat yapıp gazını cıkartıyorum rahatlıyor o yüzden bebelac gold u eledım 👀