tekbasimabakiyorum Emzik kullanmaya bugün başladık. Uykuya dalarken verdim aldım sonra. Emzik varken acikip acikmadigini nasıl anlarım?
HEY03D tekbasimabakiyorum instagramda bir video gördüm bebek işaret dili diye denedim. Hep süt ister misin diyip elimi açıp kapattım. 10 aylıktı. O yaptığında da hemen emzirdim Şu an 1 yaşına girecek süt istediğinde iki elini de açıp kapıyor inek sağar gibi 😂 çarşıda yolun ortasında elini açıp kapatıyor çok tatlı🙈 sizinki küçük galiba da ilerisi için belki lazım olur.
Semanur45 tekbasimabakiyorum emzik varken anlaman zor olur . Ellerine bak yazanlar olmuş ama belli bir aya kadar bebekleri eli hep kapalı yumruk zaten. Sen en iyisi şansa bırakma ve saat olarak takip et. Emzik versen bile 1.5 2 saate bir karnını doyur vaktini geçirme ki bebeğin şekeri düşmesin, sarılık olmasın.
Demoo Ben bir haftalikken emzik verdim hala emiyor. 1)Once ellerine bakcaksin elleri yumruksa aç demektir. 2) emziği veriyosun ama sürekli atıyorsa kisa surede ac demektir 3) basini durmadan sağa sola ceviriyorsa ac demektir.
Semanur45 Demoo O aylarda eller hep yumruk oluyor zaten. Tek doğru bebek belli etmedikçe saat takibi.
Ozhanoslem @“berilmt”#o aylarda bebekler emzik olmasada açlıktan ağlama krizine girmezler yada elleri zaten hep yumruktur mideleri çok küçük çeneleri çok güçsüz bu yüzden 2 saatten bir mutlaka emzirin. Mutlaka açtır