Oğlum Mayıs kızım Mart doğumlu oğlumda 3.gün çıkmaya başladık vajinal dogumdu ağrım sizim yoktu hava almak onada banada iyi geliyordu eşim işten geldikce akşamları cikariyorduk sarıp sarmalayip kızım maalesef ki korona bebeği bir de üstüne gunsuz 8 aylık doğdugu için doktorumuz en az 5 6 ay sokağa cikmamizin aksi bir durum oluşturma ihtimali üzerine cikmamaniz daha doğru olur dedi o garibimde ancak hastane kontrolleri ve sağlık ocağı dışında hiç çıkamadım normal şartlarda olsaydı onu da vajinal doğumla doğurdum hiç durmam hemen çıkardım.yarim saat bir yuruyus bile o kadar iyi geliyorki insana