Kızlar merhaba. 9 ay 5 günlüğüz. Emeklemiyoruz (bu benim için önemli değil yani ay emeklesin ay geç kaldı demiyorum, kendi hazır hissedince emekler ya da emeklemez) ama son zamanlarda kollarının üstünde durup poposunu yukarı dikiyor 😅 son bi kaç gündür de yüksek olan şeylere tutunup kalkmak istiyor; mesela masanın ayaklarına tutunuyor , koltuğa tutunmaya çalışıyor gibi. Daha yürümesini beklemiyorum zor basıyor zaten ama merak ettim sizler ne düşünüyorsunuz. Yürüteç , örümcek vs. De kullanma taraftarı değilim almadım da, kızımda kullanmamıştım o bir yaşında yürümüştü