Merhaba, 3 aylık bebeğim var kafası normalde yuvarlaktı doğduğundan beri ama sırt üstü yattıkça arkası biraz düzleşti. Düz kafa yastıkları diye satılan yastıklardan aldım ama o şekilde bebeğin boynu çok rahatsız duruyor ve boğazını tıkıyormuş duyduğum kadarıyla, rahat nefes alamıyormuş uyurken. O nedenle o sert yastığı kullanmak istemiyorum. Çocuğun kafasını sürekli sağa sola çevirsem de her zaman kontrol edemiyorum. Bu düzlük nasıl geçer? Çok dikkat etsem tekrar yuvarlak olur mu? Önerilerinizi beklerim