Asel_annesi 60 derecede yıkıyorum sıkma devirini azaltıyorum. Fazla kırışma olmuyor. Gayet de beyaz oluyor. çamaşır suyu, yumuşatıcı, şeker , bulaşık tableti vs kesinlikle kullanma hiç bi yararı yok. Beyaz sabun da makineye zararlıymış. Sadece beyazlar için olan toz deterjan ve şokta satılan tül deterjanı kullanıyorum. Eski perdeler bile beyazlıyor. Sıcak suyu alınca bekletebildiğin kadar beklet içinde.