Eroglu00 gittim canım . Diz kapağımdaki su azalmış ve diz bağlarımdaki kaslar incelmis o yuzden ağrıyormuş :( krem verdi sürdüm gecti. Bi de ayak parmaklarını her saat başı yukari dogru ittir 15 saniye oyle tut dedi. Her agridiginda onu yapıyorum suanlik duzeldi gibi ama ilerde nolur bilmiyorum . Doktor fazla yorma kendini falan demisti agrin siddetlenirse tekrar gel demisti. Ama agri siddetlenmedi dedigik hareketi yapiyorum.