Merhaba anneler bebeğim 6 ay 6 gün sebze ve meyve tadımlarımızın yarısındayız tadımlar bitikten sonra nasıl öğün oluşturabilirim kafam çok karışık doktorumuz kahvaltıda üzüm pekmezi lor yumurta ver öğleden sonra sebze püresi olabilir akşama doğru meyve püresi gece yoğurt veya muhallebi türü filan dedi ama bi günde 4 öğün vermen gerek diyor bana çok geldi ağır gelmez mi ki bi anda o kadar çok vermek. Birde peynir altı suyu çok yararlıymış lor yaparken tülbente bağla akan suyu buzluğa herşeye ekle çorbalara filan dedi. Siz nasıl ilerlediniz acaba