Roslin 6 ayimizi bitirene kadar çok duzenliydik ben geç uyutma taraftarıydim çünkü ya hep disaridayiz ya da evde misafir oluyordu gece 12 de uyuyordu sabah 10 ve ya 11 e kadar aciktigi zamanlar uyaniyordu ve hemen geri uyuyordu ama 6 ay bitiminde bütün düzenimiz bozuldu 4 gün boyunca akşam 7 de uyudu sabah 7 de kalktı ve gündüz uykulari çok kısa sürmeye başladı tekrardan alıştırmaya çalışıyorum ama düzen tutmuyor bazen akşam 10 da uyuyor bazen 9 da bazen gece 1 de bakalım ne zaman duzelirse 😊