Bence aylarınız büyük ek gıdaya da başladığınızı düşünüyorum. Bebekleriniz iyi besleniyorsa sorun olmaz inşaAllah. Biz bugün 5 aylık olduk ben nasipse tutacağım. İlk günler zor olabilir ama halsizlik vs bol su tüketmeyi ihmal etmezsek sorun olmaz inşaAlllah tabi denenebilir yine de siz bilirsiniz ben de ters bir durum hissedersem bırakırım Allahu Teala bize o kolaylığı vermiş.