İyi geceler anneler 🙂 oğlum 5.5 yaşında ve bizim yemek sorunumuz var 😢😢 kendi hiç yemiyor hep destek istiyor bşr süre bu şekilde devam ettik kardeşi 1.5 yaşında hep kardeşini öne sürdü oda kendi yesin vs vs .. bşr anlaşma yaptık eğer yemeklerini benim verdiğim sürede yerse gülen yüz koyup o süre sonunda istediği oyuncak alacaktım fakat 2 gün sonra öğürme kusma vs başladı bilinçli olarak yapıyor bu akşam son noktayı koyduk kızdım ona sürekli aynı şeyler aynı şeyler yoruldum vs diye ağlayarak uyudu 😢 buna çözüm var mı ne yapmam gerekiyor. İnanın o kadar yoruldum ki 2 çocukla tek başıma mücadele ediyorum 😢😢