Kizimkizimm öncelikle şunu söyleyeym bu şekilde heveslenip hiç bilmeden ucuz ucuz bir sürü seye bir sürü para harcadım. Her gittiğimde değişik bir ürün alıyodum vs. Neyse :) sabah uyanıyorum la rochenin köpürmeyen yüz temizleme jeli+ tonik. Lancome nemlendirici. Dışarı cıkacaksam güneş kremi. Aksam tekrar yüz temizleme +tonik lancome serum masaj yapıp. Sonra gece kremi. Clınıque göz altı kremi kapanış . Haftada iki gün drunk elephant maske, 20 dk bekletiyorsun cildi yakıyor ama inan ilk denemedi yayla cocugu gibi pespembe yanaklar oluyor, yüze bir parlama geliyor. 5 seans hydrafacial aldım 3 seansına girdim oda cok faydalı. Bu benim kullandığım ürünler lancome - drunk pahalı ürünler. Dediğim gibi cok heveslenip hiç alakam olmayan ürünlere ucuz ucuz bir sürü para harcadım en son ciddi karar verinfe vazgectm. Şunu söyleyebilirimki cildine bakınca ciddi farkediyormus. En temeli bence cildi temiz tutmak her sabah aksam eczane ürünü bir yıkama jeli ile tonik kullanmanız ve düzenli nemlendirmeniz bile fark yaratacaktır. ( inanılmaz üşengeç bir insanım bu yüzde kızımı uyutmadan hemen önce kendi rutinim ilan ettim bu sekilde olunca kolay oluyor:) birde eczaneye gitseniz oradaki kişilerde yardımcı oluyor 🤍 la roche nim tonik ve yıkama jelini yüz tipinize göre öneririm :)