NumanAtakan Benim bebeğim de aynı durumdaydı iki ay çektik bunu ben kolik olduğunu düşünüyorum gaz ilaçları, muskat, kekik çayı, kiraz çekirdeği aklınıza ne gelirse denedim anlık rahatlattı ancak uzun vadede hiçbir işe yaramadı. Son zamanlarda kimyon tüketiyorum eğer çayını içebiliyorsanız çayını için yoksa yoğurda katarak tüketin gaz sancısına çok iyi geliyor ve bebeğin ağlama krizlerini neredeyse bitiriyor.