Goktug80 4 aylık olduk ama 2. Aydan beri ayaklarını birbirne surtuyor hızlı bir şekilde ayağında çorap varsa çorabı çıkıyor surtunmeden dolayı yokken de yapıyor ama yaşayan var mı neden acaba
sedaozdemir Goktug80 Benım bebegımde o aylarda hep ayaklarını bırbırıne sürterdi☺️ 6 aydan sonra bitti.Gelişimlerinin bir parcasıymıs🥰
sedaozdemir Goktug80 Aynen aynen yorulmadan devam edıyor yapmaya ☺️ Hatta uykuya geçerken ayaklarını birbirine sürtüyordu ben durduruyordum 🤣