Alinaa97 Dyson V15 i yeni aldım çok memnunum parasını her kuruşuna kadar hakeden bi süpürge. Elimde Philips maraton son serisi de ışıklı başlıklı olan. O da canavar gibi çekiyor ama beni aşırı yoran bi süpürge hamilelikten sonra hiç kullanamadım. Kırmızı Fantomum var hediye gelmişti çok güzel çekiyor ama dysondan sonra onu anneme vereceğim ☺️ Bir de Viomi V5 Pro robotum var. Bi ev için bi dyson bi robot yeterli bence. Çocuk varsa robot kesinlikle şart. Ama çocuk yoksa tek başına sadece Dyson da yeter. Ama ikisi harika combo ☺️ 135 m2 ev salona daha hiç kendisiyle girmedim ama girsem de muhtemelen bütün eve komple orta seviyedeki şarjı yeter. O da zaten gayet güçlü çekiyor ☺️