busraa59 Naciyeylmz ben hamileyken çıkmıştı doktora gittim buna yapabileceğimiz hiç bişe yok kendiliğinden geçicek dedi. Ve geçti korkmayın yani tüm vücudumu sarmıştı benim
ruveydatas Naciyeylmz bizim komşu bi abla olmuştu yanağında çıkmıştı eşarp taktığı için çok canı yanıyordu hatta 6 ay falan çekti sonra geçti baya kremler kullandı ama kremler biraz azaltıyordu hatırladığım kadarıyla tamamen geçmesi kendiliğinden oldu diye söylüyordu
Gryffindor Tto yüz temizleme Jeli ve Bioderma ar nemlendirici kullanıyorum. Eh işte diyebilirim azaltıyor kızarıklığı ama geçmiyor tab ki. Perşembe günü iyi bir cildiye doktoruna randevum var umarım güzel şeyler önerir
Melegimekavustum Gryffindor merhaba hangi dr gittiniz acaba ? Bende de roza var uzun süredir aynı dr a gidiyorum ama sürekli yeniden sivilce ile beraber çıkıyor Farklı bi de a gözükmek istiyorum