İki buçuk yaşından beri deniyoruz pek sonuç vermedi diyebilirim sonra üç yaşına kadar bekledim lazimligi falan vardı ara sıra çis için oturtuyor dum pek zorlamadan sonra azar azar bez sayısını azalttik besken ikiye ikiyken bire düştü şuan dört yaşında olacak bez problemi ni ortadan kaldırdık gibi diyebilirim ama büyük tuvalet korkusu var uzman doktor a getirdim kaç kere ultrason çekildi bağırsakları çok dolu olduğu için lavman falan da aldı banamisin dedi belli bir süre kabızlığı devam etti çok şükür ilaç kremlerle düzeldi doktor korktuğu için yapmıyor tutuyor dedi bende randevu alıp getirmeyi düşünüyorum randevu bulursam tabi