Hazır yoğurtlada güzel mayalanıyor. Ama süt doğal süt olmalı. Paketli sütlerle tadı çok farklı oluyor . Öncelikle aldığın doğal sütü kaynatıyorsun aman dikkat et taşmasın kaynayana kadar ara ara karıştırıp köpüğünü alırsan daha güzel olur. Daha sonra ılımaya bırakıyorsun. Süte serçe parnağını batıracaksın parmağın sıcağa dayanacak kadar ılıması gerekiyor. Daha sonra 2 yemek kaşığı kadar yoğurdu Bi kasede çırp güzelce karışsın sonra ılımış olan sütten bir kepçe yoğurda karşıtır yoğurdu karıştırarak. Daha sonra o yoğurdu yavaşça tencereye dök ama tahta kaşıkla karıştır benden söylemesi. Daha iyi oluyor. Tahta kaşıkla bir güzel karıştır iyice yoğurdu yesin. Sonra ister kavanoza koy öyle mayala ister tencerede mayala. Sonra fırının içine koy yada dışarda kalın bir battaniyeye sarabilirsin. 5 saat sonra falan bak. Minik Bi salla sallanıyorsa biraz daha bekle sallanmıyorsa ağzı açık şekilde dolaba koy birkaç saatte dolapta ağzı açık kalsın. Bu arada mayalamaya koyunca bu 5 saat içinde kesinlikle sallama yada dokunma hareket ettirmemelisin. Afiyet olsun..😄