bunemeselaa Kızlar bebeğim 7. Ayını doldurdu ama bıngıldağı kapanmış şuan farkettim erken kapanan varmı ya?
Mecbure12 bunemeselaa biz bugün 4. Ay kontrolune gittik doktor kapanmış dedi başında büyüme varsa sıkıntı yok dedi kafa gelişimi güzel şükür
bbmoms bunemeselaa bıngıldak çok önemli değil önemli olan sütür denen kemikler onlar kapanınca kemikler kaynamış oluyor yani kafa büyümez ya da şekilsiz buyur o zaman sorun oluşur çocuğun tepesinden bakın kayık kafa görünümü ya da üçgen şeklinde gibi tuhaf bir görüntü var mı ya da kafasını elinizle sevin kemik çıkıntıları geliyor mu elinize bu tarz belirtiler yoksa ve kafa ölçümleri normal seyrinde gidiyorsa problem olacağını sanmıyorum çok geçmiş olsun
Gulcann_ bunemeselaa 7 ay erken değil ki bebeğim. Benim bebeğimin de yarı kapalı doğdu iri bebekti doktor takip edelim ilk 3 ay kapanmazsa sorun yok demişti şuan 5 aylık kapalı değil ama 3 aydan önce kapanırsa sıkıntı
miray31 Gulcann_ bebeğiniz kız mı erkek mi? Kafa cevresi kac cm? Benm bebegm kız 5 aylık bıngıldagı kücük dendi ama dhaa kapanmadı cok şükür
Kzyrzgr2 Hiç korkma canım ikizlerim var benim bizimde öyle olmuştu eğer baş çevresinde büyüme oluyorsa genetik oluyormuş korkulacak birşey yok denildi
bunemeselaa Ah kızlar nasıl rahatladım çok teşekkür ederim hepinize her ihtimale karşı kontrolünde soracağım 🙏🏻
Zeynepaltntas Bana da sağlık ocağı 6 aydan önce kapanırsa erken kapanma oluyor sonrası sıkıntı değil demişti bizimki de doğduğundan beri çok küçük bıngıldağı suan 5 aylık henüz kapanmadı inşallah zamanında kapanır dert etmeyin bence 7 ay iyi
miray31 Zeynepaltntas benm bebegm de 5 aylık kız bebek bıngıldağı kücük ama kapanmadı cok şükür kafa çevresi kaç cm sizinki kız mı erkek mi?
Zeynepaltntas miray31 bizim ki kız ama en son 1 ay önce gittik hiç hatırlamıyorum vallahi sizin ki kaç acaba
Gulcann_ miray31 bebeğim erkek. Kafa çevresi 4 aylıkken 42ydi şuan 5 aylığız bilmiyorum. Doktor bize kafa çapı anormal bir oran olmadıkca büyük olması normal dedi çünkü 36 cm ile doğdu iri bebekti