Alparslanbey_ 4 gün önce sezeryan doğum yaptım nedefit korsenin korse taytini almayı düşünüyorum alıp kullanan var mi
Merveozerr96 Ben kullanıyorum canım çok memnunum. Ama ben yeni doğum yaptığımda sadece korsesini kullanıyordum bir ay sonra korse taytını aldım bayağı toparlıyor göbeği