20 aylık kızım kendi isteğiyle emziği bıraktı. Ancak uykuya dalmakta çok zorlanıyor akşam en az 1 buçuk saat uğraşıyoruz ve 11 den önce uyutamıyoruz. Gece uyandığında 3 saat uyanık kalıyor uykuya dalmakta çok güçlük çekiyor. Bu durumda uyku arkadaşı masal okuma şarkı ninni söyleme gibi herşeyi denedik. Yaşayanlar yardımcı olabilir mi işimde sıkıntı yaşamaktan korkuyorum uyku probleminden dolayı