Egiskom ayy yok merak etmeyin hic olur mu kim bakarsa baksin yabancilasma diye bisey olmaz.onemli olan geri kalan zamanda kaliteli vakit gecirmek.ben sagip buzluga koyuyorum cok onceden depolamaya basladim ise baslamadan.buyudukce ictigi miktar artar gunluk sagdigim yetmez diye.buzluktan cikartip dolap kisminda cozulunce sicak suda benmari usulu isitip veriyor bakicimiz.