melo112 Kızlar kızım 2 aylık olacak 14 gün sonra . Bu aralar hiç beşiğinde uyuyamıyor. Meme de uyuyunca beşiğe alıyorum ama hemen uyanıyor mızmızlanıyor. Kanepe ve bizim yatağa koyduğumda mışıl mışıl uyuyor sizce neden öyle oluyordur ?
melo112 Olmuyor maalesef öyle de denedim yok tık yok kızımda alıp kanepeye koyuyorum gözler kapanıyor hemen
Nsedozkn 2 aylığız geçen hafta aynı sorunu yaşadık 2-3 güne geçti ama hala beşikte derin uyumuyor bizim yatak da ses yapsam bile uyanmıyor