AselLina1 Liyaninannesiiii Kızım 1 yaşında gece emmesini keserken kendisi gündüzü de kesti 😔 Formül mamalardan içmiyor kızım kaşık mamalarindan yapayım dedim onuda yemedi biberonda tutmuyor. Devam sütü denicem bide ama sanmıyorum hiç içeceğini 🥲
Liyaninannesiiii Simay0123 @AselLina1 nasılsınz kizlar. Ben lahana yapacağı buzluğa koyup göğsüme koyuyorum soguk baya iyi geliyor. Bide yengem şey yaptı oda iyi geldi, peçeteye bulaşık deterjanı döktü az katlayıp buzluğa attı çıkarıp küçük buzla gogsume koyduk baya aldı ağrısını
Simay0123 Liyaninannesiiii lahana benide çok rahatlattı. Ayrıca ilaç yazdırdım doktora sütü kessin diye onunda etkisi vardır dün dayanamadım çünkü egilemiyordum bile. Bu sabah daha iyiyim çekilmeye başlıyor süt sanırım 3. Günümüz. İnek sütü olarakta pınarın çocuk devam sütleri var ondan vericem çünkü normal sütleri içmiyor o diğerlerine göre daha tatlı onu daha çok sevdi
MeryemMelek2921 Ben de 18 aylık ikizlerim bir haftadır sütten kestim yemek yemiyorlardı sürekli emmek istiyorlardı mecburen sabır taşıyla göğsüm süt dolup ağrıdığında yeşil kalıp sabunla ılık suyla göğüslerimi yıkadım iyi geliyor deneyebilirsnz