Tam ek gıdaya geçiş dönemi 🥲 imkanınız varsa uzatmanız daha iyi olacaktır benimde bu hafta iznim bitti 6 ay kadar daha uzattım. 6 ay bitince de yıllık izin kullanmayı düşünüyorum 1 ay kadar. 10 aylık olmuş olacak bu süre sonunda bu bile küçük geliyo bana 🥺