kizannesi06 olmaz hatta daha doğal olur, şurup hakkında nacizane yorumum içinde gliserin (basit alkol) ve sitrik asit olduğu için ben ne satarım (eczacıyım) ne çocuğuma içiririm ayrıca kendi firması bile iki yaş altına önermiyor, çok meşhur olan bay nıght ta sodyum benzoat var mesela bunlar zararlı araştırılması gereken maddeler, tabiki bu zararlar bir iki kez vermeyle ortaya çıkmaz düzenli uzun süreli kullanımda ileriki yaşlarda belirtileri çıkar, benimde kızım 12 buçuk aylık seni çok iyi anlıyorum 6 aydır çekiyorum bu durumu en doğal çözümü bu şekilde buldum eskiye göre daha rahat uyuyor, zaten ürünlerin içeriklerini ataltırırsan çoğunda papatya ve melisa var.