Arkadaşlar merhaba bebeğim 19 aylık yemeğini ya da ara öğününü kendi yesin istiyorum artık. Önünü koyuyorum ama tabaktaki herşeyi ağzına vtıka basa dolduruyor sonra öğürüp çıkarıyor bebeği böyle olan var mı? Eline ne verirsem vereyim komple ağzına dolduruyor 🙈😓