Kızlar merhaba,
Bebeğim 9 aylık ve dönerek yatmayı seviyor. Anne yanı park yataklardan beşiğimiz var. Dönüp yan duvarlarına çarptığı an uyanıyor ağlıyor. Ben de anne yanı kısmını açıp yatağa enlemesine koydum ki en azından dönme alanı daha uzun olur diye. Ama yok yine de dönüp kenara geldiğinde uyanıyor kafayı yicem artık. Çift kişilik yatakta tek başına falan yatması lazım sanırım. Başına gelen var mı ne yapmak lazım? Alışıyor mu nasıl düzeliyor acaba?